11.67
Pedagogická zpráva mateřské školy
NahoruPEDAGOGICKÁ ZPRÁVA MATEŘSKÉ ŠKOLY
Informace o dosavadním průběhu vzdělávání žáka jsou podkladem pro vyšetření dítěte v PPP
(podrobně zpracuje třídní učitel ve spolupráci s pedagogy dalších předmětů, s výchovným poradcem, školním psychologem, školním speciálním pedagogem atd.)
Jméno a příjmení dítěte_______________________________________________
Datum narození______________________________________________________
Trvalé bydliště_______________________________________________________
Jméno matky________________________ telefon:____________________________
Jméno otce_________________________ telefon:____________________________
Název a adresa kmenové školy, třída, telefon:
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
MŠ navštěvuje od:
Zpráva je podkladem:
k prvotnímu vyšetření ke kontrolnímu vyšetření
- Dosavadní provedená opatření ke zlepšení prospěchu nebo chování žáka
Dítěti byla poskytována podpora (označte):
asistent pedagoga školní spec.pedagog školní psycholog další pedag. pracovník
Forma vzdělávání žáka (označte):
Plán pedagogické podpory Individuální vzdělávací plán
- Situace v kmenové třídě dítěte (dle vyhlášky č. 27/2016 Sb.)
Celkový počet dětí ve třídě:
Počet dětí se SVP s přiznanými podpůrnými opatřeními I. stupně:
II. - V. stupně:
Počet dětí nadaných:
Počet dětí třídy, kterým je poskytována podpora - asistentem pedagoga ...............................
- školním psychologem ...............................
- školním spec. Pedagogem ........................
- dalším pedag. Pracovníkem .......................
Důvody vyšetření (podrobný popis problémů):
Pedagogická diagnostika dítěte:
Napište prosím Vaše postřehy k jednotlivým oblastem:
Motorika (hrubá motorika, jemná motorika, gesta, mimika, neklid, celková pohyblivost zvýšená, pasivita, sebeobsluha, stereotypní pohyby...):
Grafomotorika (grafomotorika, preference ruky, střídání rukou při kreslení...):
Řeč (patlavost, chudá/bohatá slovní zásoba, vyjadřování jednoslovné,v jednoduchých větách/ rozvinuté vyjadřovací schopnosti, komunikační dovednosti, nemluvnost (mutismus), s kým se stydí mluvit, zvláštnosti v řeči jako agramatismy, záměna zájmen, neologismy, echolálie, jakou řečí se doma s dítětem mluví...):
Pozornost a pracovně - volní vlastnosti (schopnost soustředění během volné hry/ řízené činnosti, pracovní charakteristiky jako pečlivost, snaživost, vytrvalost, pomalost, zbrklost,…